Rasa Ini

Aku tak faham. Ape sebenarnya yang aku rasa dan ape sebenarnya yg aku nk rasa dan apa sepatutnya yang aku rasa. Makin hari aku makin tak faham. Perasaan dan persoalan yang lebih sukar ditafsir dari mentafsir...huuhhhhh. Dalam kita mengharap orang lain memahami perasaan kita, kita sebenarnya faham ke ape yg kita nak? Kita sedar tak apa yang kita perlukan?

Speechless. Dunno hw to say. Aku seolah2 hilang dalam keramaian. Aku terdiam. Aku tak tawu. Aku rasa aku oke, tp hakikatnya? Maybe betol kata kak ain, kita boleh tulis ape kita nak, tp yg kita tulis 2 xsemestinya ape yg kita rasa. Tp myb gak tak btol kata die pasalnye aku tulis ape aku rasa. Tp yelah, we hide sumthing but people see many things...  Cakap omputihh kununn, thuuiihhh !


Genggaman yang lepas secara tiba2 memang membuatkan kita jatuh tersungkur. Dan rebah. Sekarang aku sedang rasa sangat la payah nk bangun... Hembusan kegagahan yang dulunya membelai2 aku kini hilang dan xdapat lagi aku rasai walau sekadar sepoi2 bahasa jek. Erm, mungkin ada, masih ada, tp gemersiknya, syahdunya kini sudah jauh berbeza.... Perubahan tu la sebenarnya yang buat aku semakin lemah wehhh... LEMAH.


Huuuuu aku tak tawu... aku cuma perlu hadapi suma ni. Tp aku tak tawu camaner nk hadapi suma nihh. Semakin sukar sebab aku semakin keseorangan... Seorang demi seorang pergi.. Melambai2 penuh kemesraan dan perlahan-lahan berjalan pergi meninggalkan aku... Sakitnya....

Dulu, aku selalu jadi tempat insan2 tersayang dan teman rapat luahkan masalah... Dan sebagai yang penuh bermotivasi, aku dengan bangganya berikan nasihat dan pandangan. Tapi sekaranggggg?? aku dah mula rasa yg cakap 2 mmg la Maha Senang... Yang Maha Susahnya ialah nk mencari kekuatan dan kegagahan menghadapi semuanya.

Dan hari ini aku tersedar, bahawa aku sememangnya takk kuat... Aku terlalu lemah...dan aku semakin rapuh....ouchhhh....Semoga kekuatan dan kegagahan itu menyinar kembali!=)







19th Nov 2010

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Yang Komen:

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥