Surat Diri Sendiri

Menemui diri sendiri yang sedang menaip entri untuk blog yang ber 'URL' belogyanalahni.blogspot.com. Kelihatan kau sihat dan bertambah sihat. Bagus. Itulah perkembangan kaw . (memang kembang..urhh !)

Diri sendiri, esok 17 November 2010..
Tarikh Hari Raya Haji bagi tahun ini. Diri sendiri, orang lain boleh dikatakan semuaaaaaaaaaaa dah balik ke kampung. Tapi kaw dengan family tak balik.. Kesian pada diri sendiri. Nak buat macam mana ayah kepada diri sendiri kerja laaaaa. Tapi takpe esok diri sendiri nak ke rumah fyqa, yeeyyyy !  ;DD

Diri sendiri kaw kena ingat minggu nih last kaw pektikal kat jakim, report perlu disiyapkan agar boleh kaw tumpang print kat opis tuu ..
Kiranya tak ada masa dah untuk kaw bersuka ria. Cheeeeiihh ! Kononnya lah. Aku tahu kaw mesti curi masa untuk bersuka ria jugak. Memang kaw degil macam hantu. Kan?

Aaaaa, lupa pulak. Tahniah sebab dah nak habis pektikal..kaw jangan lupa okengg mintak markah prestasi kat bos hari khamis nanti.  Alaa, koyakkan jer ruang markah kat belakang buku log tu then bagi kat bos kaw cakap kat dye sila kasik markah cun melecun kat kaw sbb dah berkhidmat dengan penuh cemerlang untuk dia..  Ini arahan. Tuuiiih !

Tujuan aku mengutuskan surat ini hanyalah sekadar untuk mengingatkan kaw wahai diri sendiri. Ingat, dalam hidup nihh ada banyak perkara yang memerlukan kita melakukan pengorbanan. Tapi ingat, bila dah berkorban salah satu perkara, kau pulun untuk satu lagi perkara. InsyaAllah itu yang terbaik untuk kaw. Berdoalah dengan beristiqamah (berterusan) yerr.

Akhir kata dari aku, semoga kaw sentiasa ingat apa yang aku pesan ni. Jangan lupa. Berdoa, manfaatkan masa, berdoa dan berdoa. Terimalah ucapan Selamat Hari Raya Haji dari aku untuk kaw (diri sendiri). Assalamualaikum.

p/s: perlu out cecepat sbb da dapat mesej dari kekasihhh pujaan hati, yess ! yabedabeduuuuuu … =]



16th Nov 2010
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 Yang Komen:

mye said...[Reply to comment]

haha..
slamat hari raya..
jgn lupe siapkan report..
hehe

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥