Terakhir Disini

Today will be the last day . Ya, hari terakhir untuk aku praktikal di JAKIM ini. Banyak pengalaman dan tak kurang juga pengetahuan yang aku peroleh daripada mereka yang sudi menunjuk ajar. Pasti aku akan rindui segala kenangan yang pernah aku kutip disini. Tak mengapa, berpegang pada phrase

' memory remains', aku pasti tidak pernah lupakan segala kenangan yang indah2 disini. Gembira menemui mereka yang ramah, mesra tak tak pernah lokek dengan senyuman dan senda gurauan. 

Hey, hidup perlu diteruskan. Lepas nih pula hidup aku kembali seperti students yang lain. Test, quiz, assignments and so onnnnn lah. Oh, rindu pule dekat classmate ! Rindu nak denga lectrurer mengaja ! Ceewwwaahhh.. Dan rindu nak bersengkang mata study last minute sebab besoknya ada quiz ! Thuuiiii...

Apepon, tinggal lagi 1 semester lepas nihh.. Pasti aku akan manfaatkan sem tersebut dengan sungguh2 ! Yela, nanti dah tak jumpa ngan kengkawan dah. Masing2 jauh. Johor la, nismilan la, perak la..
(Ceh, ingatkan manfaatkan ape !!) Hhahaaaa.. Eh, setahu aku kan jadual untuk sem 4 sangatlah pack gilerrrr.. Sbb masa final nanti kitorang ada 6 paper.. Demmmnnnn !! Itu tak campur lagikkk ngan subjek lelain yang tak masuk final kan. Aihh, banyakk woo subjek nya . 

Apepon, akan aku harungi juge ! Takkan nak berhenti poli pulak kan? HHahaa.. Yang paling penting doa mak dan ayah tak pernah putus untuk aku dan anak-anak mereka kan. InsyaAllah . ;DD Semangat dan dorongan dari kengkawan pon selalu jer ada..Alhamdulillah.. Kekasih pon selalu wishh goodluckk .. Hiikks!

Oke lah, akhir kata selamat berjaya untuk korang semua . Kejar cita-cita . Tapi bukan lah cita-cita nak jadik penyamun, penyangak, perompak oke. Itu menempah bencana namanya. Dah penat nak taip, sambung lain kali yer. 



Salam sayang dari aku,
Yana Radzali





19th Nov 2010
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Yang Komen:

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥