Eden Toraaiii

Punyalah lama nak tunggu BERUK nih berada dalam kondisi yang stabil supaya aku dapat menaip entry kali nih dengan jayanya tanpa ada sebarang provokasi mahupun anasir2 luar yang cuba mengganggu untuk aku bercengkarama di blog sendiri. 

Iskkk. Gila lah line celcom sekarang. Bagaikan seekor binatang yang perlu kita lakukan proses penyamakan(samak) jika tersentuh 'beliau'. Haiihh. Lembab gilaaa. Oke, stop mencaci dan mengkeji ye.

Baiklah, tajuk entry yang dipilih adalah ' Eden Toraaii ' atau dalam Bahasa Malaysia nya adalah 'Saya Cuba'. Engat betul2, 'Eden Toraaiii' tau ! Bukannya edentotapcool.blogspot.com tuh. Yang tuh blog kawan aku. Maizatul nama diberi. Hahah. Itu sahaja nak cakap mengenai tajuk entry, terima kasih. ;)

Whatever! hehe.

Hah, nampaknya hari 'Khamis', iaitu hari ini bakal melabuhkan tirai dalam masa beberapa jam sahaj lagi. Aku panik. Kaget disitu! Cayalah, assignment tak bersentuh, alergi barangkali. Latihan2 yang dipertanggungjawabkan untuk disiapkan dengan jayanya belum aku telek lagik. Nota usahawan belum sempat aku try2 usha. Gila teruk wahai si yana.Banyak betul rupanya kerja2 terakru aku. Kenapalah 'kesedaran' baru muncul datang memeluk aku sekarang. Kenapa tidak 2,3 hari lepas. Adoyy..Adoyy..Adoyy!

So, dengan beraninya aku di sini tanpa perasaan was2, curiga beserta syak wasangka jauh sekali untuk berasa riak tak terduga MEMUTUSKAN untuk mula buat kerja2 tuh sikit demi sikit sejurus selepas entry ini di publishkan. Serious, betul. Aku tak tipu. Tak percaya jugak? Lantak lah. Orang dah cakap betul2 nih.

Oke, nafsu ke arah menyiapkan kerja2 yang tertangguh dah mula bergelora. Apa kata, kita jumpa di lain entry. Tata semua. ;)



Tamat.




3rd Feb 2011


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 Yang Komen:

cik ecah!!! said...[Reply to comment]

da start lom wt segala ape yg terakru tuh??

✿`aBawang Merah`✿ said...[Reply to comment]

start tuh dah la.. siapnyer belum lagik! lu nih pon rilek2 jela.
pelan2 kayuh.. hhahaha
kaw siapkan account cepat siket, boleh aku tiru! tin kayu kepadamu ;)
hhahaha

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥