Baca Lah Kalau Masih Sudi Nak Baca;)

Assalamualaikum ;)


Dah lama aku tak jengah blog nih haa dan dah lama jugak laa aku tak update pape kan. Dulu memang aku rajin nak share pape kat sini. Terutamanya, bila aku terasa nak bersyahdu-syahdu ke or whatsoever. Teettt!  ;) 


Mungkin ada yang perasan tentang perubahan kat aku. Tak kesah la, berat badan ke,(bertambah aku rasa, GGggggrr) perubahan sikit2 kat blog nih ke, kat fb ke atau pape jela. (malas nak cakap sebab aku tau, ada yang faham kan?) Untuk yang tak faham, maybe your time is not now to understand, but someday soon. ;)


Terbukanya hati hari nih untuk kembali ber blog adalah kerana (ececehh) aku cuma nak mohon beribu ampun dan maaf kepada semua yang mengenali diri nih. Still dalam bulan raya lagik kan? So, masih belum terlambat laa. Heeee ;) Hah, kot2 ada tersilap kata, tertouching lelama, terasa dengan kata2 yang kadang2 aku sendiri tak maksudkan pape, jadi harap diampunkan segalanya dan halalkan segala makan minum ye? Buat teman terapat, halalkan jugak masa yang uolss luangkan sepanjang bersama dengan aku okehh. Thank you ;DD


Bila cerita pasal mintak maaf, aku cukup takut+risau bila orang tanak dan tak sudi nak maafkan kesalahan yang pernah kita buat kat dia. Serious, aku risau. Yela, kata orang (orang yang kata tau ;DD) berdosa dengan Tuhan, insyaAllah Dia Maha Pengampun. Tapi kalau berdosa dengan manusia kita mesti berusaha meminta keampunan daripada 'beliau'. Tengok, betapa bermaaf-maafan tuh sangat penting kan? 





p/s : Harapnya hati awak cukup ikhlas maafkan saye diatas ape yang telah berlaku. May Allah Bless Youu ;)



Ikhlas,
Liyana Radzali





9th Sept 2011
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Yang Komen:

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥