Alahaaaiiiii

Mulalah aku rasa nak benci-membenci, keji-mengeji nih. Boleh tak kalau kaw jangan buat aku rasa meluat disaat aku sedang berbahagia waktu cuti kali nih. Isskkk. 


Kalau berkawan tuh tak payah la menggelabah sangat. Rilek2 sudah. Kalau tak kasik 'kawan' kaw berkawan dengan orang lain, serupa kaw letak 'kawan' kaw tuh kat celah kangkang je. 
(Maaf, agak kasar.. Tapi nih realiti) 


Nak risau2 sangat kenapa? Takde aku nak kebas 'kawan' kaw tuh. Sesaat aku assume dia sebagai kawan, selamanya dia tetap kawan. 
Ngerti kamoooo?




p/s : nak gelak sampai pengsan!








3rd Feb 2011

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 Yang Komen:

mye said...[Reply to comment]

nie kes syok sndiri ek?
hehe

`✿Иσяℓιʏαиα яα∂ʓαℓι®✿` said...[Reply to comment]

manusia mangkuk hayun yang teramat sayang kan kawan takut dikebas oleh orang lain. hakktuihh ! sumpah rasa nak kasik penerajang bagi mati!

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥