Update

Hai belog !
It's been long time tak ter kemaskini kan.
Quite busy and seem like i have no passion.

No passion masa tengah busy la.
Nanti kalau dah selalu free dan ada masa, aku update lah ye sampai sumer orang pon tak lalu nak baca apa yang aku post kan.
Kikikiki ;)


Oke seperti yang diketahui umum,
belog adalah medium dimana stalker mendapatkan maklumat.
So, meh aku sengaja gedik2 jaja cerita jap.
Khas untuk u ollllsss.


Ehem! Dua minggu nih aku tak boleh balik. Sila simpati.
Hal ini bukanlah kerana aku yang terlalu sukar hatta berat hati mahu meninggalkan poli nih, tetapi atas sebab kekangan2 yang langsung tak  dapat dielakkan.


Minggu nih takleh balik (untuk pelajar kamsis) sebab ada ceramah pasal Maulidur Rasul.
Tajuk ceramah "Dunia remaja dan cinta yang teragung".
Penceramah dan ceramah tersebut sangat best dan tak menyesal la pegi. Serious.Amat memotivasikan diri.
Kitorang siap berarak dalam kawasan poli sambil selawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW. 
(Alhamdulillah, setelah sekian lama tak join majlis2 macam nih)


Minggu depannya pulak takleh balik sebab ada macam seminar untuk modul tamadun Islam. 10 peratus markah. Adakah wajar sekiranya aku balik pada minggu tersebut? Jangan buat pasal la yana.




p/s : Sangat2 rindukan mak dan ayahh . Nak nangess ouhh ;(




19th Feb 2011

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 Yang Komen:

mye said...[Reply to comment]

bkan da sminar jew bahkan da sukan kamsis pulak..
huh!!

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥