Lupa Diri

Cuti nih sepatutnya dimanfaatkan dengan siapkan assignment, baca usahawan ker, apa2 ke kan. Tapi, nafsu aku bukan ke arah itu lagik buat masa sekarang. 


Punca yang dikenal pasti, aku lebih suka me laghokan diri dengan berpoya2 dengan kawan2, ber FaceBook, update blog, jalan2 kat blog orang sampai jamn traffic feed dorang tuh. Hahah !


Satu perkara nih, pecayelah, disaat semua orang tengah rileks dah siapkan semua kerja, masa tuh la aku pening muntah2 darah nak siapkan semua kerja. Argghh! Mungkin 'kesedaran' perlu datangi aku segera. 






Semoga Tak Lupa Diri.










2nd Feb 2011

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 Yang Komen:

mye said...[Reply to comment]

sme r kte camne nie?
hehe

cik ecah!!! said...[Reply to comment]

bile nk start nye nie.....
aku menunggu jek kaw berkate ecah bukak chat ajar aku lejar.... =)

✿`aBawang Merah`✿ said...[Reply to comment]

mye, pegi buat cepat lah!
hahaha



ecah, tetiba aku tak jumpa plak tempat chat kat fb tuh.
hahaha!

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥