Mengidam

Ahakkkss, aper yang Cik Yana ngidam2 nihh .. 
arkkk ! ;DD
Ishh, entah naper tetiber hati memanggil-manggil nama 
Cheese Tart  tuu ..
Nyummm...nyummmm....sedappp .. 
Si fyqa ponggg amat gemarkan menda alah nih jugakk dan  aku tawu, dye agy terer melantak menda nih tanpa aku di sisi .. hhahaha .. 
Alaaa, mana nak carik Cheese Tart nih haa..
 Hari tu pegy ngan mak kat kedai kek Presint 8, tapi takde..
Staff dorang makan sampai abis nihh !! Isskk ! 
Hebat tak spekulasi Cik Yana terhadap staff kat kedai kek tuu?
Oh, sungguh kasihan, mereka tidak pernah bersalah ..
Takpe, berusaha nak dapatkan jugakk, lama tak makan makanan tersebut tahu ! ;))


Ohh, pleaseee ..
naakkkk ...

GGggggRRrrrr...

Fyqa, lau kaw baca entry aku yang nih,
carik inisiatip tok dapatkan cheese tart ini oke !
kaw cakap kaw sayang akuuu kan.. kikiki .. .;DD

Nyummyyyyyy..
;DD
(Gila rakus aku nihh)
Jap2, last picture...

See? 
makanan pebret Cik Yana leh dijadikan
cenderahati untuk majlis perkahwinan taw ..
;DD
Ah, sedappp nyerrr


P/S : hidup untuk MAKAN beramal lah Cik Yana .. 
;DD
Peace !!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 Yang Komen:

mye said...[Reply to comment]

suruh r cik abg belikan..
hahahha

Anonymous said...[Reply to comment]

liana memang suka ya?

`Sweet Sour` said...[Reply to comment]

mye : aishh, malu la saye ! ;DD

siapakah gerangan : ha'ah, memang suka sangat-sangat ! ;)

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥