Hang Out

Tadi keluar berdua je dengan ecah since wanie tak dapat join atas urusan yang tak dapat dielakkan. Cewaah! Sampai2 je kitorang terus serbu GSC counter dan beli tiket wayang cerita Damping Malam. Malangnya tak boleh pakai student card. Aku pon lupa yang hari nih public holiday maaa, maner boleh pakai student card.Oke, looser disitu. Makanya, melayang lah sekeping kepingan berwarna merah ye! Btw, aku pon tak tau synopsis tentang cerita yang bakal aku tengok tadi tuh pada mulanya. Tapi, takpela, layan kan aje. Nak tengok Aku Masih Dara, akak cakap tak payah sebab katanya tak best. Okelah, komen aku untuk cerita Damping Malam, just ok jela ye sebab skrip yang dituturkan oleh Amy Mastura a.k.a Lira dalam cerita tuh macam tak berapa nak polite bila dia sedang berdialog dengan anak dia. Tak sesuai la bila dia gunakan perkataan 'asal' dengan anaknya yang berumur 13 tahun. Untuk lebih faham, korang tengok sendiri la ye cerita tuh. Hehe. Lebih kurang macam nih la dialog dia "Aiza, asal biarkan uncle Bakri tunggu kat luar lama-lama?". 
Hah, pendapat korang? Padahal, pada ketika itu mood Pn. Lira neutral sahaja, bukanlah sedang marah sebab period, bukan lah tengah hangin satu badan or what so ever. Ngeh ! Janganlah ada sampai tali barut pengarah Damping Malam terbaca post aku nih, mampus aku kena saman. Hahahaaaaa. 
(Ala2 gelabah jer diorang nak baca post kaw Cik Yana oii) Haktuih. Em, yang pasal si Ustaz Bakri tuh pulak entah apa yang dia dapat tolong entah kat family Lira tuh. Aku rasa banyak enterpremmmmm je lebih. (kemainnn lagikk kalau dah dapat mengkritik ye!) Hah, jap2.. last ! ;) Paling aku tak faham tang si Wadi dapat received call dari unknown. Sampai akhir cerita dorang tak dapat realisasikan impian aku yang berkobar-kobar nak tahu gerangan siapakah yang yang pakai private line tuh ! Adoiiii.






p/s : Itula banggg, lain kali jangan la kasikkk I mengKRITIK .. ;)






31st Dec 2010

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Yang Komen:

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥