Suka Hati Kau Lar Ye

Suka hati kau lah kawan.
Langsung tak fikir hati kawan-kawan yang lain kan?
Susah ker nak inform?
Kau ada masalah KOMUNIKASI ke?
Lepas tuh datang2 terus buat muka dan tatacara tak bersalah.
Sekarang, suka hati kau lah nak buat apa.
Aku nak tengok je.
Apepon, kawan tetap kawan.
Aku dah biasa bab terasa2 hati nih.
Terlampau sensitif eh aku?
Bukan apa, aku RISAU kan kau aje.
Takkan kau tak terfikir kot?
Ah, terserah lah ye.
Banyak lagi benda lain yang perlu aku semakkan dalam kepala nih.



12th Dec 2010
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 Yang Komen:

cik ecah!!! said...[Reply to comment]

huh... aku pon terase gak tyme dye tgh ckp lam tipon...

fyqa suib said...[Reply to comment]

syg2 ku skalian...
spe kah gerangan nye..??
share2 larh..

fyqa suib said...[Reply to comment]

syg2 ku...
spe kah gerangan nye..?

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥