Sayangku♥

Pernah terfikir macam mana  hidup takde kawan?
Mesti tak best kan.
Boleh bayangkan kalau takde teman berborak?bergosip hatta mengumpat berjemaah?
Oh, mesti sunyi gila kan. Takpun lama2 aku sendiri boleh jadi gila.
Mana taknya, kalau dah takde kawan nak bersembang,aku bersembang lar dengan dinding lar jawabnya haa.
Lebih 40 hari confirm otak aku jamn. (yeke?)
Entry kali nih, nak berterima kasih kat ecah dengan wanie sebab sudi teman I kat bilik nih dari awal masuk poli hari tuh.
Thanks girlfriend.
I dah berjaya buat mimik muka simpati sampaikan diorang tanak  tinggalkan I dan bilik nih.
Hebat kan?
Bilik I, bilik you all jugak kan. Hikkss!
;)

Terima kasih jugak sebab bersabar dengan kerenah I yang macam2..
Hope korang berdua terhibur lah sepanjang menemani I ye!
Seronok kan dapat layanan ISTIMEWA daripada I..kikikiki..
Dan takmoaaa kembali ke pangkal jalan bilik korang selagi tak dapat permission daripada I oke!
Love kamu berdua, ecah dan wanie!
;DD

p/s : peraturan kamsis satu bilik 2 orang, tapi bila aku sendiri yang buat peraturan, makanya.. 1 bilik penghuninya 4 orang ! ;DD Harap tak kantoi .


Dengan penuh kasih sayang,
Yana Radzali
;)


12th Dec 2010



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 Yang Komen:

cik ecah!!! said...[Reply to comment]

byk chantek..!
mlm nie aku nk kembali kepangkal jln...
=)
biar kaw ngumpat dgn dinding jek...

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥