Status

Bukan aku nak bercerita mengenai status diri aku yang sudah berpunya, berkahwin ataupun bujang ye!
Cuma aku rasa aku lebih selesa menjerit-jerit di blog sendiri terangkan apa yang aku rasa walau secara berkias-kias. Ya,aku lebih gemar beritahu status emosi dengan cara berkarya di internet seperti contohnya di BLOG ini. Bukanlah aku tak pernah hatta tak suka menaip status di FB tapi macam yang korang baca sebentar saja tadi, aku lebih gemar meluahkan rasa disini ye. Hamikk kaw berita ulangan jam berapa entah ! ;)








p/s : suka kalau 'sayang' tulis status kat account FB dia pasal I. Ceitt ! ;DD






29th Dec 2010

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 Yang Komen:

EyesnowLicious Whitepuff said...[Reply to comment]

btl tu yana..
blog tmpt y terbek wt mse nie
utk luahkn pew y d rse..
blog dh jd cm diary plak..HUHU

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥