Kew Tew Kew Kew ~

Korang semua sihat kew? Tengah buat apa tew? Dah makan kew belum nih? 


Korang nak baca satu ceritew tak? Tanak kew? Alaa, peduli apa kalau korang taknak sebab I akan ceritew jew.


Ok, apa perasaan korang bila baca ayat-ayat diatas sedemikian? Tak kisahlah kalau korang tak rasa apa-apa kan. Tapi kalau aku, aku rasa sungguh wadefaaaakkk dengan manusia-manusia kew kew tew nih. Apa masalah dengan lidah korang nih hah?!


Kenapa  diorang cakap macam tew eh? Hahahahaaaaaaaa...


Takut kewwwwwwwwwwwww?????? 

Diorang rasa comel ke macam tuh? Ok tak kisahlah kalau korang rasa diorang comel cakap macam tuh. Kalau aku, aku rasa mereka ini sungguh wadefaaaaakk sangat-sangat dan tak comel langsung!

Kalau perempuan aku boleh terima lah 0.7% (Tak sampai 1%?) daripada 100%. Kalau lelaki? ARGHHH! Tak boleh terimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Wuarggghhhhhhh... Tak boleh terimaaaaaaaaaaaa!!!!!

Tadi aku sempat chat sekejap kat FB.. Bangun je dari tidur terus online ye! ;D Ada sorang makhluk asing kew kew tew  member lelaki sekolah aku dulu sibuk sangat BER kew kew tew. Hahahaaaa.. Muka dah brutal tapi tak sangka pulak boleh kew tew kew.. ;))Tapi aku malas la tegur cara penulisan dia kan. Saja nak bagi dia enjoy dengan kew kew tew dia tu . Thuuuuuiihhh !



5th Dec 2010




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Yang Komen:

Fruity Cherry Heart

♥S.O.U.L♥